حضور فعال شرکت جم صنعت کاران در هجدهمین نمایشگاه ایران پلاست

به گزارش روابط عمومی شرکت جم صنعتکاران، شرکت جم صنعت کاران در هجدهمین دوره نمایشگاه بین المللی ایران پلاست حضوری پر رنگ و فعال دارد.

از جمله اهداف شرکت جم صنعت کاران برای حضور در این رویداد گفتگو و تبادل نظر با شرکت هایی که در انجام خدمات فنی و مهندسی تمایل به همکاری دارند ، می باشد.
محور اصلی این رایزنی ها و گفتگوها: نحوه ارایه خدمات فنی مهندسی ، نصب، تعمیر و نگهداری، اجرا و کنترل پروژه‌های صنعتی، تدارکات و اجرا، تامین ماشین‌آلات و تجهیزات صنعتی، تامین نیروی انسانی متخصص در صنایع مختلف، طراحی و مهندسی طرح‌های صنعتی و بسیاری از خدمات پیمانکاری به مجتمع‌های صنعتی کشور[ با تاکید و توجه ویژه به مقوله مدیریت کیفیت و تعهد به برنامه زمان‌بندی ] می باشد.
نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست بزرگترین رویداد صنعت پلاستیک در منطقه خاورمیانه به شمار می‌رود و در بین نمایشگاه‌های معتبر صنعت پلاستیک جهان طبقه‌بندی می‌شود.
این نمایشگاه بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، در چهار گروه مواد اولیه، محصولات پیش ساخته و ساخته شده، ماشین‌آلات و تجهیزات و خدمات برگزار خواهد شد.
در روزهای۱۸ الی ۲۱ شهریورماه ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با حضور شرکت‌کنندگان ایرانی و خارجی و تمامی فعالان، صاحبان و ذی‌نفعان صنعت پلاستیک و پلیمر و صنایع مرتبط برگزار می‌شود.

شایان ذکر است در نمایشگاه ایران پلاست امسال بازدیدکنندگانی از کشورهای حاشیه خلیج‌فارس با هدف آشنایی با ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری حضور خواهند یافت.
گفتنی است شرکت جم صنعت کاران در غرفه شماره ۴۴ ( کانتر پتروشیمی جم) در سالن ۹-۸ ﻫﺠﺪﻫﻤﻴﻦ ﻧﻤﺎیشگاه ﺑﻴﻦ‌ﺍﻟﻤﻠﻠﻲ ﺍﻳﺮﺍﻥ‌پلاﺳﺖ از ساعت ۸ الی ۱۶ میزبان بازدیدکنندگان می‌باشد.

تصاویر مربوط به حضور شرکت جم صنعت کاران در هجدهمین نمایشگاه ایران پلاست

اخبار مرتبط