2222222

پیشرفت 10 درصدی پروژه جایگزنی خطوط آب کولینگ از GRP به کربن استیل در پتروشیمی جم – عسلویه

معاونت فنی گروه پیمانکاران جم صنتعکاران در گزارش آبان‌ماه خود از پیشرفت پروژه جایگزینی خطوط آب کولینگ پتروشیمی جم خبر داد.

جایگزینی خطوط آب کولینگ در پتروشیمی جم عسلویه

شرکت پیمانکاری جم صنتعکاران پیگیری کلیه عملیات اجرایی و روند پیشرفت پروژه جایگزینی خطوط آب کولینگ از GRP به کربن استیل را با اولویت بالا در دستور کار قرار داده است.

معاونت فنی گروه پیمانکاران جم صنتعکاران در گزارش آبان‌ماه پروژه جایگزینی خطوط آب خنک‌کننده پتروشیمی جم اعلام نمود: »پروژه با 10% پیشرفت در مراحل پایانی خاک برداری می‌باشد و هم اکنون تیم پیمانکاران این پروژه صنعتی با تمام توان فنی عملیاتی و تجهیزات ماشین آلات لجستیکی در حال انجام لوله‌گذاری می‌باشد.

جایگزینی خطوط آب کولینگ در عسلویه

به نقل از روابط عمومی شرکت جم صنعتکاران، در بازدید میدانی مهندس علی ابراهیم زاده به همراه مدیران این شرکت از روند اجرا و پیشرفت فاز دوم پروژه GRP، خواستار تسریع در انجام هماهنگی‌های لازم برای اجرای پروژه و همکاری همه واحدهای مرتبط با این پروژه شدند.

مهندس علی ابراهیم زاده در بخشی از صحبت‌های خود در این بازدید گفت: «گروه پیمانکاری جم صنعتکاران با به‌کارگیری تمام توان خویش اعم از دانش و مهارت نیروهای متخصص فنی و عملیاتی و همچنین استفاده از ماشین‌آلات و تجهیزات مورد نیاز در اجرای عملیات تلاش دارد در کوتاه ترین زمان ممکن و در زمان مقرر و با شروع آورهال مجتمع پتروشیمی جم، نصب و راه‌اندازی خطوط آب کولینگ این مجموعه به پایان برسد.»

تصاویر مربوط به پیشرفت پروژه جایگزینی خطوط آب کولینگ مجتمع صنعتی پتروشیمی جم را می‌توانید در زیر مشاهده کنید.

اخبار مرتبط