2222222

تقدیر مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر از مدیر عامل شرکت جم صنعتکاران

به گزارش روابط عمومی شرکت جم صنعتکاران، مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر از مدیر عامل شرکت جم صنعتکاران جهت همکاری و مشارکت برای برگزاری دوره‌های آموزشیِ «سواد رسانه و دیجیتال» تقدیر نمود. 
در پیام قدردانی مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر آمده است: 
جناب آقای علی ابراهیم زاده؛ مدیر عامل محترم شرکت جم صنعتکاران؛  
بدین بهانه و به پاس کوشش‌های بی دریغ جنابعالی در همکاری و مشارکت برای برگزاری دوره‌های آموزشی «سواد رسانه و دیجیتال» از شما تقدیر و تشکر می‌نمایم. آرزومندم کماکان در پیشبرد اهداف عالیه آموزشی و فعالیت‌های اجتماعی استان از همکاری جنابعالی برخوردار باشیم. امید آنکه در سایه الطاف خداوند منان، همواره سلامت، سربلند و موفق باشید. 
گفتنی است، طرح سواد دیجیتال در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی شرکتی و به صورت داوطلبانه و رایگان، به شیوه میکرولرنینگ (یادگیری خرد) در شرکت جم‌ صنعتکاران طراحی و برای جامعه استانی اجرا شد. 
طرح سواد آموزی دیجیتال در خرداد ماه ۱۴۰۱ به مدت۱۵۰ ساعت و به شکل مجازی در سطح استان بوشهر برای خانواده‌ها، دانش‌آموزان، کارکنان ادارات و شرکت‌ها برگزار شد. 
دوره مذکور با استقبال کم سابقه جامعه محلی استان بوشهر، کارکنان سازمان‌ها و ادارات با حضور بیش از ۱۱ هزار نفر به صورت مجازی همراه بود. 
محتوای دوره مذکور شامل سرفصل‌هایی چون: سواد رسانه‌ای، سواد انرژی، سواد محیط زیست، سواد مالی، سواد عاطفی، سواد سلامتی، سواد ارتباطی و… بوده و هدف اصلی آن، توسعه فرهنگ یادگیری و آشنایی با انواع سواد از منظر یونسکو می باشد.

اخبار مرتبط